wtorek, 14 lutego 2017

FUDTEST #40: Corn Flakes Choco- recenzja

"Chrupiące płatki kukurydziane o smaku czekoladowym z witaminami."
Tym razem coś od Nestle- czekoladowa wersja klasycznych płatków kukurydzianych Corn Flakes. Tutaj w wersji bez glutenu, zwykłej nie znalazłam (niestety teraz ciężko znaleźć nawet te normalne; unikanie glutenu w diecie jeśli ktoś nie choruje na celiakię jest dla mnie trochę śmieszne). Bardzo wyczekiwany przeze mnie test, dlatego zobaczmy co kryje w sobie to opakowanie.
 Otwierając paczkę, czuć zapach kakao w proszku- i to nie takiego Nesquik czy Puchatka ale Deco Moreno, bardzo kakaowy. Po chwili czuć również dobrze znaną woń płatków kukurydzianych. Ogólnie zapach zaskoczył mnie pozytywnie; jest apetyczny i przyjemny dla zmysłów. Płatki są dość spore i chrupkie, czekoladowa powłoka nadaje im błyszczącej poświaty.  
W smaku są czekoladowe (no shit Sherlock!) ale nie za mocno, jest to bardziej kakaowy niż czekoladowy smak. Bardzo mocno wyczuwalny jest tutaj smak klasycznych Corn Flakes, delikatnie muśniętych kakaowym proszkiem.
 Po zalaniu mlekiem czekoladowy smak jest uwolniony i nieco bardziej intensywny. Płatki długo zachowują chrupkość, po chwili tracą brązowy kolor, barwiąc mleko i odsłaniając swoje pomarańczowe, kukurydziane lica. Nie smakują one zdecydowanie jak Nesqiuki albo Chocapic, nie tylko przez to, że są kukurydziane ale właśnie przez to nieprzesłodzone kakao. Spodziewałam się czegoś podobnego do popularnych czekoladowych płatków od Nestle, a zostałam mile zaskoczona.
Mleko po płatkach oprócz koloru, zyskuje troszeczkę na czekoladowym posmaku. Znowu, nie jest to smak słodkiego kakao, tylko takiego gorzkiego w proszku do wypieków. Pachnie też jak prawdziwe kakao, uczta dla zmysłów 😋.
 Corn Flakes Choco przerosły moje oczekiwania. Płatki są naprawdę smaczne, chrupkie i nie tak klejące jak Nesquik czy Chocapic. Zdecydowanie polecam tym, dla których wyżej wymienione czekoladowe płatki od Nestle są zbyt słodkie.
9/10
  

1 komentarz:

  1. Ja jestem w nich absolutnie zakochana! Pyyszne :) Polecam z serkiem wiejskim ;)

    OdpowiedzUsuń