czwartek, 5 stycznia 2017

05.01.2017

Pierwszy blog, pierwszy post...od czego zacząć
Stworzyłam tego bloga by dzielić się sprawdzonymi przepisami głównie na słodkości, ale postaram się też wrzucać pomysły na wytrawne żarełko 
Żeby Fudmaniak nie był jednym z wielu blogów z przepisami, będę też dzielić się z wami krótkimi opisami i recenzjami produktów spożywczych (głównie słodyczy- taka już moja cukrowa natura :)).
Mam nadzieję że ani treść ani oprawa graficzna wołające o pomstę do nieba nie zzniechęcą Was do Fudmaniaka; wierzę, że strona będzie coraz lepsza i przyjemniejsza dla oka (z góry przepraszam za jakość pierwszych zdjęć- naprawdę nie używałam ziemniaka do ich zrobienia).
Cóż, chcę jak najszybciej mieć za sobą ten pierwszy post. Wiem, że za jakiś czas gdy do niego wrócę będę zwijać się z zażenowania czytając te wypociny
Niech więc 5 stycznia 2017 będzie dniem narodzin mojego blogowego pierworodnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz