wtorek, 10 stycznia 2017

FUDTEST #9: Algida Carte D'Or Salty Caramel- recenzja

Lody śmietankowo-karmelowe z solą morską i kawałkami karmelu (4%)
 Słodko-słona propozycja od Algidy. Gdy tylko zobaczyłam napis "salty caramel" wiedziałam, że to musi być miłość od pierwszego wejrzenia. Czym prędzej przygarnęłam jedno takie pudełeczko i od razu zabrałam się za Fudtest. Miałam co prawda kilka wątpliwości: lody śmietankowe? Waniliowe byłyby chyba lepsze. I Algido dlaczego tylko 4% karmelu? 😭. Jednak mimo wszystko miałam spore nadzieje na znalezienie kolejnego ulubionego smaku  lodów.
Po zdjęciu wieczka ukazały się mi mięciutkie (nie zmrożona kostka) lody z kuszącymi kawałeczkami karmelu rozsianymi po całym pudełku. Nie udało mi się zrobić zdjęcia lodów przed nabraniem porcji, pokusa była zbyt silna 😁 Mam za to zdjęcie już topiących się lodów, szkoda, bo tutaj akurat tych kawałków karmelu nie widać, ale uwierzcie mi, są tam (chociaż mogłoby być ich faktycznie więcej).
Kolejną rzeczą, która mnie zauroczyła był zapach: piękny, karmelowy i słodki. Już wiedziałam, że jak tak dalej pójdzie, ciężko będzie poprzestać na jednej porcji. Lody są słodkie ale nie do przesady, bardzo dobrze czuć też przyjemną nutkę solonego karmelu. Same kawałki karmelu przyjemnie rozpływają się w ustach. I dobór lodów śmietankowych zamiast waniliowych okazał się wcale nie gorszym pomysłem, powiedziałabym nawet, że lepszym, waniliowy aromat mógłby przeszkodzić w smakowaniu solonego karmelu. 
Nie ma się tu nad czym rozpisywać. Lody Carte D'Or Salty Caramel od dzisiaj należą do ścisłej czołówki moich ulubionych deserów z zamrażarki. Jeśli wy też lubicie słodki karmel, z pewnością je pokochacie, a jeśli za nim nie przepadacie lub nigdy nie próbowaliście, ten produkt może Was do nich przekonać. Jedyne czego mi brakowało to ilość kawałków karmelu, nie pogniewałabym się gdyby było go więcej. Lody te są pyszne z orzechowymi M&M'sami, naprawdę polecam :)
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz